مرحبا بكن في المنتدى
ان كنت عضوة ارجو ان تشرفينا بدخولك
و ان كنت زائرة شرفينا بتسجيلك
مرحبا بكن في المنتدى
ان كنت عضوة ارجو ان تشرفينا بدخولك
و ان كنت زائرة شرفينا بتسجيلك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحبا بك يا زائر

الرئيسيةبوابة الفتياتأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت في نكت

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
asmeena
عضوة جديدة
عضوة جديدة

انثى
العمل/الترفيه : الرسم
المزاج : علي البحر
مزاج : نكت في نكت Bahar11
أعلام الدول : نكت في نكت 3dflag23
المهنة : نكت في نكت Studen10
الهواية : نكت في نكت Painti10
شخصيتك : نكت في نكت 43668604cm1

نكت في نكت Empty
مُساهمةموضوع: نكت في نكت   نكت في نكت Emptyالثلاثاء فبراير 16, 2010 5:38 am

bounce
السلام عليكم ورحمت الله وبركاته انا جات لكم بنكت ويارب ان تعجبكم
اتنين زهقوا من التاليس عليهم فسافرا الي الهند اول ما نزلوا من الطياره لقوا الهنود بينحنوا ليهم عشان يحيوهم فواحد منهم بيسال التاني هما بيحترمون كده ليه ؟ قالوا اصلهم هنا بيعبدون البقر

مره واحد سرق فرخه وراح كلها علي شط النيل فشافه الشاويش وقالوا مسكتك ياحرامي الفراخ حتي الريش جانبك اهو قال الحرامي له لا ياشويش دي نزلت تستحمي وقالتلي خلي بالك من هدومي

الزوجه تقول لزوجها يارتني كنت جريده كنت مسكتني ليل ونهار قالها لا ياريتك كنتي نتيجه كنت اغيرك كل سنه

مره اتنين اغبيه عندهم حصانين فكانوا عايزين يعلموهم عشان ميتلخبطوش فالاول قطع اذن الحصان وراح قال لصحبه فالتاني قالوه الله يخرب بيتك انا كمان عملت كده فالاول رلح فقع عين حصانه وقال للتاني راح التاني قيله الله يخرب بيتك انا كمان عملت كده فالاول قالوا انت هتصدعني ليه في دماغي خد انت الحصان الاسود وانا اخد الحصان الابيض

مره اتنين مساطيل واحد بيقول للتاني هما المصريين القدماء بنوا الهرم في اد ايه قاله في 50سنه قاله يااااااااا ليه قالوا كل اما ييجوا يبنوا حجرين البوليس يكبس عليهم

كمبيوتر قال لكمبيوتر انتي طالق قالت يالهوي والسي دي اللي في بطني

مساطيل كانوا اعدين يصدادوا جرا عدت من فوقهم هليكوبتر فواحد منهم قال استخبوا استخبوا جت امهم

مره واحد صبي اسمه عزوز راح اشتغل عند ميكانيكي فجاء يوم قال لصاحب الورشه انا اعرف رئيس الحي صاحب الورش ما صدقش لكن بعد يومين مر صاحب الحي علي الورشه وسلم علي عزوز سلا حار جدا صاحب الورشه اعجب بعزوز وشغله اسطي بالورشه بعد يومين قال عزوز لصاحب الورشه انا اعرف الوزير قال صاحب الورشه لا صعب جدا وفعلا بعد يومين مر الوزير وسلم علي عزوز فاعجب صاحب الورشه وتجنن وقاله يابني انا هزوجك بنتي واتمسك الورشه مكاني وبعد يومين قالوا انا اعرف بوش قاله صاحب الورشه لا بلاش تهبش علي قاله عزوز تعالي نسافر وتشوف وفعلا سافروا امريكا ووقفوا امام البيت الابيض وقال شوف الشباك الابيض بطلع انا وبوش وهشاورك منه قاله ماشي وفعلا طلع عزوز هو وبوش وبعد خمس دقايق صاحب الورشه اغمي عليه وراح المستشفي وبعد اما فاق ياله عزوز انت اغمي عليك عشان شوفتني انا وبوش واقفين في الشباك قاله صاحب الورشه لا انا اغمي عليا لما عدا اتنين امريكيين بيسالوني مين اللي واقف جنب عزوز ده
يارب يكون اعجبتكم Suspect
الجميلة
عضوة جديدة
عضوة جديدة
الجميلة

انثى
العمل/الترفيه : القراءة
المزاج : جيدجدا
مزاج : نكت في نكت Mothak12
أعلام الدول : نكت في نكت 3dflag11
المهنة : نكت في نكت Studen10
الهواية : نكت في نكت Swimmi10